***شهر سکوت***

کارمند کوچولوی شهر سکوت

***شهر سکوت***

کارمند کوچولوی شهر سکوت

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۷/۰۱
    5
  • ۹۴/۰۶/۲۴
    4
  • ۹۴/۰۶/۱۷
    3
  • ۹۴/۰۶/۰۹
    2
  • ۹۴/۰۶/۰۸
    1

2

کارمند کوچولو شهر سکوت | دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۴۲ ق.ظ

  • کارمند کوچولو شهر سکوت

نظرات  (۱۴)

ای جااااااااااااااانم:*
من به قربانت بشممممم عزیزدلم^_^
تولدت مبارک جیگر آجی:)
ایشالا صد و بیست ساله شی
ایشالا همیشه دلت خوش باشه و تنت سلامت
سایه آقامهدی بالاسرت باشه
زندگیتون پر از خوشبختی و شادی باشه همیشه
با نی نی های گوگولی موگولی خخخ
الان اینقده دلم میخاست میتونستم بغلت کنم و بچلونمت^_^
بوست کنم^_^
بعد بهت کادو بدم^_^
(اینو الکی گفتم باااا من خیلی خسیسم خخخ)

ناناحت نباش امرووووووز:(
درسته مهدی کنارت نیست ولی تو حق نداری غصه بخوری
مفهوووووووومه؟
یا یه جور دیه برخورد کنم؟خخخخ
پاسخ:
مررررسی آجی جونم فدای آجی گلم
کاش بودی به زور ازت کادو میگرفتم هق هق
جور دیه چطولیه؟؟
به به تولدت مبارک آجی جااااااان
ایشالله 1000 ساله بشی مااادر
ایشالله صاحب نینی های گوگولی بشی....
از طرف من خودتو ببوس
حتما میگی چطوری
انگشتاتو جمع کن بزار روی لبت بوس کن بچسبون روی لپت خخخ
چاره ای نیست دیگه آجی خخخ باید اینجوری ماچت کرد
بهترینها رو برات آرزو میکنم عزیزم

پاسخ:
مرررسی آجی جونم فدات
دیووونه
منم دارم انجام میدم وسط کار خخخ
مرسی آجی
تو هم خودت و نی نی رو ببوووووس
قلبووووووووونت برم:)

نـــــــــــع
ازینجور شوخیا نکن من قلبم ضعیفه هق هق
کادو نمیدم فقط تا دلت بخاد بوست میکنم^_^
خخخخخخ:*

جور دیه؟
میخای نشونت بدمممممم؟
پشیمون نمیشی؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
خسیسی دیگه خخخ
اوهوم نشون بده بینیم خخخ
تولد تولد تولدت مبارک. 120 ساله بشی.  آقاتون چی خرید برات؟
پاسخ:
مرسی عزیزم
آقامون نیست که چیزی بخره :(
تولدت مبارک دختر گل
پاسخ:
مرسی آجی خیلی خوشحالم کردی مرسی
سلام اجی نازم ...
تولدت مباااارککککک
تولد تولد تولدت مبارک 
به چه شب قشنگیه 
دلم چه تاب تاب میزنه 
توی خونمون مهمونیه
جشن تولده مهریه خخخ
ایشالا صدسالگیت عزیزدلم 😘
پاسخ:
دیووونه خخخخ
سلام آجی
مرسی
تو هم همینطور ایشالا
گونا داری عاخه
خخخخ
مدیونی اگه فک کنی چون دستم بهت نمیرسه که بلا ملایی سرت بیارم کوتاه اومدم خخخ
پاسخ:
نه بااا همچین فکری هیچوقت نمیکنم
تو چقدر قلب مهنبونی داری هق هق
تولد تولد تولدت مبارک
وبلاگ نو هم مبارک
پاسخ:
فدای آجی گلم
مرسی آجی جونم
کاش تو هم تو بلاگ بودیا
دلم میخواد جفت پا برم تو صورت مسئولتون
ک نمیزاره تو بیای پیش ما...😡
پاسخ:
کاش بودی و جفت پا میرفتی
سلام
به به مباااااااااااااااااااااااااااااارکهههه عزیزم... دوست شهوریوری من...
الهی 1200000 ساله بشی عزیز دلم و زیر سایه ی آقاتون خوش و خوشبخت باشی نازنینم...
بازم مباررررررررررررررکههههههههههههههههههههههههههه
پاسخ:
سلام آجی گل من
مرسی عزیزم
فدای تو و نی نی نازت
مرسی آجی
راستی اولین نظر رو تو داده بودی منم ناشی بودم جای تایید پاکش کردم
شرمنده
واااااااى سلااااام مهرى جوووووون
خوبین؟ من نمیدونستم شما هم اومدین بلاگ الان از وبلاگ گلى جون فهمیدم 
خدایا شکرت خواهر خوشگلمم پیدا کردم 😂❤️❤️❤️❤️❤️ 
تولدتوووون مباااارک ❤️❤️❤️❤️ ایشالله همیشه با شادى و سلامتى زندگى کنین . 
❤️❤️❤️❤️😀😀😀😀😀😀😀🙏🙏🙏🙏🙏
پاسخ:
سلام آجی گلم
حواسم نبود تو هم تو بلاگی
پس همه اینجاییم
مرسی عزیزم
سلام
تولدگذشتتون مبارک،منم دوروزدیگه(17ام)تولدمه

یاعلی
پاسخ:
سلام
پس امروز تولدته
تو وبلاگت تبریک گفتم آجی جدید

مهری؟؟؟
نمیخوای یه خبر از خودت بهمون بدی؟؟؟!!!!!!
پاسخ:
آجی به خدا وقت نداشتم

سلام آجی

تولدت با چند روز تاخیر مبارک، ببخشید دیر نظر گذاشتم.بووووووووووووووووووووووووووووس

پاسخ:
سلام آجی 
مرسی
به آجیت سلام برسون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">