***شهر سکوت***

کارمند کوچولوی شهر سکوت

***شهر سکوت***

کارمند کوچولوی شهر سکوت

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۷/۰۱
    5
  • ۹۴/۰۶/۲۴
    4
  • ۹۴/۰۶/۱۷
    3
  • ۹۴/۰۶/۰۹
    2
  • ۹۴/۰۶/۰۸
    1

1

کارمند کوچولو شهر سکوت | يكشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۲۳ ب.ظ

سلام آجیا خوبید؟

خب منم مهاجرت اجباری کردم به اینجا.

منتظرم مهاجرت وبلاگ درست شه پستهامو بیارم اینجا.

هرچند اصلا از پیچیدگیها و قالب اینجا خوشم نمیاد.

میهن*بلاگ رو ترجیح میدادم اما خب همه آجیا اومدن اینجا. 

منم میام اینجا.

شاید تو نوشته هام تغییراتی بدم.

از پست بعدی وبلاگ نویسی من شروع میشه.

بووووس

دوستون دارم

  • کارمند کوچولو شهر سکوت

نظرات  (۴)

سلام آجی جانم
خوبی؟
مسافرت خوش گذشت؟

خونه ی جدید مبارک:)
ببخشید دست خالی اومدیم خخخخ
منتظرتیمممممممم

پاسخ:
سلام آجی گلی گل من خوبی؟
مررسی
خوب بود جای شما خالی
نمیدونی انقده دوست دارم بنویسم.
اما این مسئولمون هست.
دیروز رفتم خونه از تنهاییم گررریه کردم
خدا روشکر که خوش گذشتیده:)

من اگه مسئول شما رو میدیدم:|
خونش گردن خودش بود!
چیقد گیره عاخه...
خونه نمیتونی بنویسی؟
گریه نکن بیشووور:(
اع اع اع
خیلی دیووونه ای
چرا تنها خو؟
میرفتی پیش مامانت اینا
افسرده میشی اینجوری:(
نگرانتم آجی:|

دیه نری خونه تهنا تهنا بشینی گریه کنیاااااااا
هق هق
حداقل قبلش یه اس بده منم بشینم گریه کنم دو تایی باشیم خخخخ

پاسخ:
نمیدونم چرا اینطور شده. 
من که هرکاری باشه انجام میدم.
همش خونه مامانمینا هستم باا. 
گاهی بعد کار میرم خونمون گلدونارو آب بدم.
فکر کنم افسرده شدم دیگه خخخ
دیووونه
عاقا مبارک باشه اسباب کشی
باید برم برارمت تو لیست آپ شده ها
که بفهمم پست گذاشتی
اینجا اولش سخته ولی کم کم عادی میشه
اما هیچ کجا بلاگفا نمیشه بقول تو هق هق
تو روووح مسئولتون...چقدر گییییییره باااا
پاسخ:
مرسی اجی
فکر کردم دیگه دوستم نداری نمیای
خخخ
تو روحش
به خدا دارم میپوسم از تنهایی
الان به سختی جواب کامنت میدم
واااااااا....
واسه چی دوستت نداشته باشمممممم!!!!!!هااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟
تو جیگر من بودی و خواهی بود
اففففتااااااااد؟؟؟؟
پاسخ:
آخه کم پیدا شدم
حس میکنم دیگه دوستم نداری بی وفا
خخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">